شرایط استرداد کالا

با سلام در اینجا میخوایم از شرایط استرداد کالا توضیحات بدهیم. لطفا قبل از درخواست مرجوعی و استرداد کالا قوانین و شرایط را مطالعه کنید. این صفحه با قوانین بروز وبسایت همخوانی دارد و خریدار باید این صفحه را بررسی کند و از تغییرات آن مطلع باشد. 

استرداد چیست :

استرداد کالا یا مرجوعی کالا به معنی برگشت کالا خریداری شده از طرف مشتری به دلایل یاد شده در همین صفحه و شرایط گفته میباشد.

در فضا اینترنتی خرید و فروش کالا به علت ندیدن خریدار بصورت حضوری می‌تواند کمی سخت باشد.ولی ما فروشندگان باید فضایی ایجاد کنیم تا خریداران احساس راحتی در خرید خود داشته و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند از جمله این کارها ایجاد فضا ایمن و مطمئن برای برگشت کالا و پذیرفتن مسئولیت آن طبق قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران و فروشگاه میباشد.

عیوب در کالا :

1)قبل ارسال :تمامی عیب و ایرادی که از طرف فروشگاه بوده و مشتری متوجه آن شده است و در مراحل تست و بررسی محصول این ایرادات توسط تیم ما دیده نشده باشد.

2)بعد ارسال:ایراداتی که در هنگام ارسال نبوده و سالم تحویل مشتری شده و بعدا توسط باربری با پست یا مشتری ایجاد شده باشد.

تمام کالا هایی که فروشگاه ریپیریت خریداری می‌شوند دارای 7 روز مهلت تست  می‌باشند.

تمام کالاهای پلمپ و اکبند دارای گارانتی شرکتی یا بین المللی بوده و فروشگاه چون کالاها تست و بررسی نمی کند هیچ مسئولیتی در قبال تست ایرادات ممکن ندارد. چون دستگاه تحویلی پلمپ و اکبند بوده مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد باید توسط گارانتی بین اللملی تعویض و اصلاح شود که هزینه برگشت و ارسال و ترانزیت بر عهده خریدار میباشد. مانند: انواع کارت های گرافیکی، قطعات پلمپ وارداتی، لپتاب های پلمپ کارخانه ای، و….

کالای های استوک و تمام کالاهایی که پلمپ آن ها باز شده باشد و یا کالا پلمپ که مشتری اجازه باز کردن پلمپ را به ما داده باشد و توسط تیم ما بررسی شده باشند دارای 7 روز مهلت تست ما خواهند بود. و هرگونه مشکلات سخت افزاری که توسط ما ایجاد شده باشد یا در تست های ارسالی به مشتری دیده نشده باشیم. مرجوع خواهد شد که به خواست مشتری و شرایط موجود فروشگاه یا با کالا دیگر تعویض و یا وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.

ایرادات ظاهری قبل از ارسال توسط تیم پشثیبانی ریپیریت به خریدار نمایش داده خواهد شد. و مرجوعی به خاطر مشکلات ظاهری از جمله : خط و خش، پیکسل سوخته و حاله نشان داده شده در فیلم و تصاویر و یا کم تر از 5 عدد وجود لکه و یا قوری.

ایرادات ‌سخت افزاری که تغییرات مشتری باعث ایجاد آن شده باشد از جمله آپدیت نرم افزاری سرفیس ها که باعث پرپر زدن صفحه نمایش و ایرادات در نسخه پرو ۴ و امسال آن ها می‌شود. آپدیت بایوس سیستم عامل. جریان کشی و مشکلات حاصل از جریان برق و اتصالات و مشکلات مثل ضربه خوردگی و آب و مایعات داخل محصول شامل گارانتی و مهلت تست فروشگاه نمی‌باشد و خریدار باید مسئولیت آن را بپذیرید و درصورت هرگونه شکایت از فروشگاه و ایجاد اختلال در کار فروشگاه به علت یکی از شرایط اعلام شده در بالا خود باید پاسخگو باشد و حق شکایت را از خود سلب می‌کند. 

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
بستن
مقایسه